ҚазБСҚА сауалнамасы

Сіз ҚазБСҚА туралы қайдан білдініз?
  • Басқа
  • Достарымнан
  • Интернет
  • Газеттерден/журналдардан

Голосовать результаты

Жаңалықтар

Әдістемелік жұмыс

19.10.2019. ЖББФ ассоц. профессоры Б.Н. Ақшалова Алматы облысы, Жамбыл ауданы Т.Бокин атындағы орта мектептің тіл мамандарымен «Ағылшын тілінде ауызша сөйлеуді дамыту жолдары» тақырыбында шеберлік сабақ өткізді.

 


Мақсаты : Ауыл мектептерінің ұстаздары мен оқушыларды заманауи оқыту әдістерімен ағылшын тілінде сөйлеуге ынталандыру жолдарымен кеңірек таныстыру.
Шеберлік сабақ интерактивті тәртіпте өткізілді. Мектеп ұстаздары жоғары оқу орындарының оқытушылары тарапынан осындай сабақтарды өткізу жалғасын тапсын деген ойды айтты.

 

 

 

 

                                                                                                                               

2019-2020 ОҚУ ЖЫЛЫНА

ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ ПӘНДЕРІ ФАКУЛЬТЕТІНІҢ

ӘДІСТЕМЕЛІК КЕҢЕСІ ЖҰМЫСЫНЫҢ ЖОСПАРЫ

Қарастырылатын мәселелер

Жауаптылар

Орындаушылар

1

2

3

4

Тамыз-Қыркүйек

 №1 мәжіліс

1.              

Факультеттің әдістемелік кеңесі жұмысын жоспарлау, іс-шаралар тізімімен таныстыру

Факультет деканы, ӘК төрағасы 

Такенова Ж.С.,

Жампейсова Ж.М.

2.              

Факультеттің ӘК жылдық жоспарын бекіту

Факультет деканы, ӘК төрағасы 

Такенова Ж.С.,

Жампейсова Ж.М.

3.              

Кітапханаға түскен оқу, әдістемелік, ғылыми әдебиеттерді тексеру, ӘҚК түзету

 

Факультет ӘК, ПОҚ

Факультет ПОҚ пәнге жауаптылар

4.              

Профессорлар мен оқытушылар құрамын пәндер бойынша жауаптылар тізімін бекіту.

Факультет деканы, ӘК төрағасы 

Факультет ПОҚ пәнге жауаптылар

5.              

Бакалавриат, магистратура, докторантура  бойынша жаңа оқу жылына дайындық ПОӘК кешенді дайындығын тексеру.

ӘК төрағасы 

Факультет ПОҚ пәнге жауаптылар

6.              

Күзгі семестрдің ПОӘК дайындығы бойынша жалпы мәлімет дайындау.

Факультет ӘК

Факультет ПОҚ пәнге жауаптылар

7.              

1-семестрде шығаруға жоспарлаған ОӘЖ, ЭО талқылау және бекіту.

Факультет деканы, ӘК төрағасы 

Секция жетекшілері

8.              

1 семестрде өтетін секциялар бойынша әдістемелік семинарлар, авторлық семинарлар, лекторийлер жоспарын дайындау.

Факультет деканы, ӘК төрағасы 

Факультет ПОҚ пәнге жауаптылар

9.              

ПОҚ ашық сабақтар және видеопрезентациялар өткізу кестесін бекіту.

Факультет деканы, ӘК төрағасы 

Такенова Ж.С.,

Жампейсова Ж.М.

10.           

ЖБПФ ПОҚ 2019-2020 оқу жылында   біліктілігін арттыру  жоспарын қайта қарау және ұсыну.

Факультет деканы, ӘК төрағасы 

Жампейсова Ж.М.

11.           

Пәндер бойынша қысқы емтихан сессиясын  өткізу түрлерін   және тізбесін бекіту

 

ӘК төрағасы 

Жампейсова Ж.М.

1

2

3

4

Қазан-Қараша

№2  мәжіліс

1.      

2019-2020 оқу жылына оқу-әдістемелік әдебиет және   электрондық оқулықтар шығару  жоспарын дайындау.

Факультет деканы, ӘК төрағасы 

Факультет ПОҚ пәнге жауаптылар

2.      

Тілдік емес факультеттерде шет тілдерін оқытудың мәселелері мен болашағы

Мангазина Ж.Р. 

Мангазина Ж.Р. 

3.      

ЖБПФ  ПОӘК  ҚазБСҚА регламентіне сәйкестігі туралы.

Секция жетекшілері

Жампейсова Ж.М.

4.      

Қысқы емтихандық сессиясы бойынша   емтихан сұрақтары және тест тапсырмаларының базасын қарау және жаңарту.

Секция жетекшілері

Жампейсова Ж.М.

5.      

Жаңа білім беру технологиялары мен оқу процесін ұйымдастырудың әдістерін қолдану тәжірибесі туралы: ӘГҒ, ҚТ, ОТ, АТ секциялары

Секция жетекшілері

ӘГҒ, ҚТ, ОТ, АТ секцияларыжетекшілері

6.      

Әдістемелік семинарларды өткізу туралы  есеп.

Секция жетекшілері

Секция жетекшілері

7.      

Жас оқытушыларға кәсіби қолдау көрсету

Секция жетекшілері

Тәлімгерлер

Желтоқсан

№3 мәжіліс

1.      

Күзгі семестрде  ПОҚ оқу сабақтарына қатысу нәтижелерін талдау.

Факультет ПОҚ пәнге жауаптылар

Факультет ПОҚ пәнге жауаптылар

2.      

Күзгі семестрдегі (күндізгі бөлім) әдістемелік жұмыстар бойынша  ПОҚ есептері.

Факультет ПОҚ пәнге жауаптылар

Факультет ПОҚ пәнге жауаптылар

3.      

Факультеттің  күзгі семестрдегі жүргізген әдістемелік жұмыстарын  қорытындылау

Факультет деканы, ӘК төрағасы 

Такенова Ж.С.,

Жампейсова Ж.М.

Қаңтар-Ақпан

№4  мәжіліс

1.      

2 семестрде өтетін секциялар бойынша әдістемелік семинарлар, авторлық семинарлар, лекторийлер жоспарын бекіту.

ӘК төрағасы 

Жампейсова Ж.М.

2.      

Факультеттің әдістемелік жұмысы туралы есеп.

1 семестр бойынша ПОҚ әдістемелік жұмыстары туралы есептер.

Факультет деканы, ӘК төрағасы 

Жампейсова Ж.М.

3.      

Көктемгі емтихандық сессиясы бойынша пән тізімін,  емтихан сұрақтары және тест тапсырмаларының базасын бекіту.

ӘК төрағасы 

Жампейсова Ж.М.

Наурыз-Сәуір

№5  мәжіліс 

1.      

Жаңа білім беру технологиялары мен оқу процесін ұйымдастырудың әдістерін қолдану тәжірибесі туралы: Математика, Физика. Информатика секциялары

Секция жетекшілері

Математика, Физика. Информатика секциялар  жетекшілері

2.      

2020-2021 оқу жылына  оқу әдебиеттерге өтінімдер беру туралы.

ӘК төрағасы 

Жампейсова Ж.М.

1

2

3

4

Мамыр-Маусым

№6  мәжіліс 

1.      

ПОҚ-ның аттестациясына материалдарды дайындау.

Факультет ӘК,  пәнге жауапты ПОҚ

Факультет ПОҚ пәнге жауаптылар

2.      

ЖБПФ ПОҚ  әдістемелік жұмысының орындалуы туралы  жылдық есеп.

ӘК төрағасы 

Секция жетекшілері

3.      

ПОҚ  көктемгі семестрдегі әдістемелік жұмыстары бойынша анықтама.

Факультет деканы, ӘК төрағасы 

Такенова Ж.С.,

Жампейсова Ж.М.

4.      

Ғылыми мақсаттағы электрондық оқу басылымдарын  әзірлеу  кестесін бекіту.

Факультет деканы, ӘК төрағасы 

Такенова Ж.С.,

Жампейсова Ж.М.

5.      

2020-2021 оқу жылына жоспарланған   оқу-әдістемелік әдебиеттер жоспарын қарау және талқылау.

Факультет деканы, ӘК төрағасы 

Секция жетекшілері

6.      

2020-2021 оқу жылының 1-семестріне  кіру білімін тапсыруға арналған  ТТБ қарастыру және бекіту.

ӘК төрағасы   

Секция жетекшілері

         

 

 Жаңа гуманитарлық білім. Қазақ тіліндегі 100 жаңа оқулық

 

«Жаңа гуманитарлық білім. Қазақ тіліндегі 100 жаңа оқулық» жобасы аясында аударылып басылған жаңа 30 оқулық жарық көрді. Оқулықтардың жаңа топтамасы дүниежүзі тарихы, әдебиет теориясы, халықаралық құқық және бизнес, қазіргі заманғы педагогика, өнер тарихы, интернет психологиясы, стратегиялық менеджмент, маркетинг негіздері, ұйымдық мінез-құлық, медиа және бизнес-коммуникация, адам ресурстарын басқару, дипломатия, оринтализм және семиосфера секілді бағыттарды қамтыған.

30 оқулықтың әрқайсысы 10 мың дана басылыммен шығарылған. Оқулықтардың электронды нұсқалары «Қазақстанның ашық университеті» (https://openu.kz) порталына орналастырылып, интернет арқылы еркін қолданысқа беріледі.

 

30 кітаптың атауы

Авторлары

1.              

Батыс философиясының жаңа тарихы: Қазіргі заман философиясының бастауы, III том

Энтони Джон Патрик Кенни

2.              

Батыс философиясының жаңа тарихы: Қазіргі заман философиясы, IV том.

Энтони Джон Патрик Кенни

3.              

Медиаэтика, 2-басылым.

Ли Эн Пек, Гай С.Рил

4.              

Panorama: Дүниежүзі тарихы, 1- басылым, I том

Рос Е. Дан, Лора Дж. Митчел

5.              

Panorama: Дүниежүзі тарихы, 1- басылым, II том

Рос Е. Дан, Лора Дж. Митчел

6.              

Тіл – инстинкт

Стивен Пинкер

7.              

Тіл тарихына кіріспе

Торе Янсон

8.              

Әдебиет теориясы: Кіріспе, 3-басылым

Майкл Райн

9.              

Әдебиет теориясы: Антология, 3-басылым, I том

Майкл Райн

10.           

Әдебиет теориясы: Антология,3-басылым , II том

Майкл Райн

11.           

Әдебиет теориясы: Антология, 3-басылым, III том

Майкл Райн

12.           

Әдебиет теориясы: Антология, 3-басылым, IV том

Майкл Райн

13.           

Медиа және журналистика: Теория мен тәжірибеге жаңа көзқарас, 3-басылым

 

Джэйсон Байнбридж

Никола Гок

Элизебет Тинан

14.           

Оқыту теориясы, 7-басылым

Дэйл Чунк

15.           

Педагогиканы цифрлық дәуірде қайта зерделеу: XXI ғасырдағы оқыту дизайны, 2-басылым

Хелен Битэм

Рона Шарп.

16.           

Интернет психологиясы 2-басылым

Патрисия Уоллес

17.           

Стратегиялық менеджмент негіздері: Бәсекелік артықшылыққа ұмтылу, 5-басылым

Джон Гэмбл

Арнтур Томпсон

18.           

HR-менеджментке кіріспе, 3-басылым

Ник Уилтон

19.           

Маркетинг принциптері, 17-басылым

 

Филип Котлер

Гэри Армстронг

20.           

Технологиялық инновациялардағы стратегиялық менеджмент, 5-басылым

Мелисса Шиллинг

 

21.           

Халықаралық бизнес: Жаһандық нарықтағы бәсеке,

12-басылым

Чарльз Хил

Томас Хант

22.           

Қазіргі бизнес коммуникация, 14-басылым

 

Кортланд Бови

Джон Тиль

23.           

Ұйымдық мінез-құлық негіздері, 14-басылым

 

Стивен Роббинс

Тимоти Джадж

24.           

Дипломатия: Коммуникация және халықаралық тәртіп негіздері

Роберт Ф. Трагер

25.           

Өнер тарихы

Эрнст Гомбрих

26.           

Семиосфера

Юрий Лотман

27.           

Ориентализм

Эдуард Саид

28.           

Халықаралық құқық, 8-басылым, I том

Малкольм Шо

29.           

Халықаралық құқық, 8-басылым, II том

Малкольм Шо

30.           

Халықаралық бизнес құқығы және заңнамалық орта: Транзакциялық көзқарас,3-басылым

Лари ДиМатео

 

 

Әдістемелік семинарлардың тақырыптары

 2018-2019 оқу жылы

Тақырыптар

Модераторлар

26 қыркүйек 2018 ж.

№1 Мәжіліс, 434 дәрісхана.

1.      

Factors and conditions of successful listening tasks

Мангазина Ж.Р.

2.      

 How important is mentoring and coaching for ESL teachers

Молдабаева М.К.

3.      

What is Mobile Learning? Challenges and Capabilities. Mobile Learning in the Foreign Language

Абжарова Ж.К

4.      

Teaching academic writing at non-lingual institutes of higher education

Нагиятова Л.Б.

5.      

Инновационные методики преподавания английского языка

Нургалиева А.Ж.

6.      

 Ағылшын тілі сабағында ақпараттық-инновациялық әдісті қолдану

Акшалова Б.Н.

7.      

Technologies of implementing electronic education in the foreign language education

Карыбаева А.С.

8.      

Коммуникативный метод обучения английскому языку

Беркимбаева С.К.

24 қазан 2018 ж.

№2  Мәжіліс, 434  дәрісхана.

1.      

Оқытудың белсенді әдістерін қазақ тілі сабағында қолдану ерекшеліктері

Тәшімбай С.Қ.

2.      

Кәсіби қазақ тілін оқытудың тиімді әдіс-тәсілдері

Жакупова А.О.

3.      

Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша  оқытудағы әдістер

Жампейсова Ж.М.

4.      

Символьная математика

Курманкожаева А.А.

5.      

Web-беттерде стильдерді қолдану арқылы макеттеу әдістері

Кобенкулова Ж.Т.

6.      

Web cайттарды құру ерекшеліктері

Токтаркожа Г.Т.

7.      

Построение архитектурных объектов в 3Ds Max

Рысбаева А.К.

14 қараша 2018 ж.

3  Мәжіліс, 434  дәрісхана.

1.      

Усвоение семантики активной русской лексики в национальной аудитории.

Нурмахова Ж.К.

2.      

Русский язык в контексте межкультурной коммуникации

Садыканова С.Х.

3.      

Лингво-дидактические особенности обучения русского языка в группах с нерусским языком обучения. Билингвизм.

Гакрама К.М.

 

4.      

Коллобаративная среда обучения как требование современной дидактики

Абилова Б.А.

 

5.      

Сервис-программа Kahoot на практических занятиях математики в вузах.

Калыбекова Ж.А.

6.      

Применение проектно-исследовательской деятельности на занятиях математики

Сыдыкова Д.К.

05 желтоқсан 2018 ж.

4  Мәжіліс, 434  дәрісхана.

1.      

Реализация образовательных программ технического и архитектурного направления

Аймагамбетова З.Т.

2.      

Принципы инновационной педагогики – применение Mathcad в физике

Алиев Е.Т.

3.      

Развитие профессиональной компетентности преподавателя в рамках обновления образования

Сулейменова К.К.

4.      

Роль семинарских занятий в преподавании дисциплины Основы права

Богенбаева А.К.

5.      

Проблемы организации научно-исследовательской работы студентов

Касымова Л.Н.

6.      

Инновационные методы преподавания в вузе (казахстанский и зарубежный опыт)

Кабилова Р.Х.

7.      

ЖОО-да философия пәнінің оқытылу ерекшеліктері

Масанов Е.Ж.

8.      

Подготовка и проведение лекционного занятия по политологии

Нусипова А.У.

9.      

Что такое фитнес и его значимость в жизни студента

Югай И.В.

10.    

Оптимизация умственной и физической работоспособности студентов КазГАСА

Дайрабаев С.Е.

11.    

Развитие скоростно-силовых качеств на короткие дистанции

Айманбетов Б.Е.

12.    

Развитие быстроты средством игры в настольный теннис

Битуреева Э.Т.

13.    

Формирование правильной осанки

Калиакбарова С.К.

 

 

 

 

Әдістемелік жұмыс

 

Әдістемелік жұмыстың негізгі міндеттері:

- оқу үрдісін ұйымдастыруды жетілдіру, пән мазмұнын оңтайландыру, оқу-танымдық қызметті белсендіру;

- әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар бойынша ОӘПК (ТОБ, ЖБ, ӘӘҚ, АҮМ, Power-Point-та сабақ материалдары, оқу-әдістемелік әдебиеттер тізімі, білімді бақылауға арналған материалдар) толықтыру болып табылады.

 

Факультеттің ғылыми-әдістемелік кеңесінің қызметі және ПОҚ жүргізген жұмыстары:

- оқу сабақтарының барлық түрлерін өткізу әдістемесін жетілдіру;

- факультеттің жетекші оқытушыларының педагогикалық тәжірибесін талдау және талдап қорыту;

- оқу үдерісіне ақпараттық оқыту технологиясын енгізу және оқытудың замануи техникалық құралдарын қолдану;

- оқу құралдары, оқулықтар мен электронды оқулықтарды талқылау және баспаға ұсыну.

Факультетте келесі секциялар жұмыс істейді: қазақ, ағылшын және орыс тілдері, әлеуметтік ғылымдар, физика, математика, информатика және дене шынықтыру.

Факультет ПОҚ факультет пәндері бойынша оқу-әдістемелік кешенді жүйелендіру және жетілдіру бойынша жұмыстар жүргізеді. Күн сайын факультеттің ПОҚ факультет пәндері бойынша толық оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтуды жүзеге асырып, әдістемелік әдебиетпен қамту карталарын, тест тапсырмаларының банкі, емтихан сұрақтарын құрастырады, рейтингке материалдар, активті үлестірмелі материалдар, Power-Point-та сабақ материалдары, оқу-әдістемелік нұсқаулар әзірлейді.

Айына бір рет ПОҚ білім алушылардың оқу материалын меңгеру деңгейін көтеретін қазіргі білім беру технологиялары мен оқыту әдістері талқыланатын әдістемелік семинар өткізеді. Әдістемелік семинарда оқытушылар тәжірибелерімен бөліседі. Семинарлардың өзекті тақырыптары және сипатталған оқыту технологиялары басылымға және оқу үдерісінде қолдануға ұсынылады. 

Бекітілген кесте бойынша әр семестрде факультет пәндері бойынша оқу сабақтарының бейнепрезентациялары өткізіледі. Ашық сабақтардың бейнепрезентациялары талданады және талқыланады.  

ЖББПФ ПОҚ педагогикалық шеберлік орталығы базасында («Өрлеу», Тұран-Профи) және оның филиалдарында, сондай-ақ елдің жетекші жоғары оқу орындарында жаңа біліктілікті көтеру бағдарламалары бойынша курстарға қатысады.

Тәжірибелі оқытушылар жас оқытушылардың тәлімгерлері болып табылады және олардың кәсіби маман ретінде қалыптасуына, сондай-ақ факультеттің сапалы кадрлар құрамын қалыптастыруда және дәріс, семинар және практикалық сабақтар, СӨЖ, ОСӨЖ өткізуде әдістемелік көмек көрсету мақсатында сабақтарына қатысады.

Факультет оқытушыларының мамандарды дайындауда әдістемелік әдебиетпен қамту мақсатында жыл сайын оқулықтар, оқу және әдістемелік құралдар, сондай-ақ оқу үдерісін оңтайландыруда баға жетпес көмек көрсететін практикалық (зертханалық) сабақтарды, СӨЖ, ОСӨЖ орындау бойынша оқу-әдістемелік нұсқаулар шығарады.

Академия Президенті А.А.Құсайновтың жетекшілігімен «Тілдерді білуді кешенді бағалаудың жан-жақты критерийі» дайындалды. Оны оқу үдерісіне енгізу мақсатында «Тілдерді білуді кешенді бағалаудың жан-жақты критерийі» бірнеше рет талқыланды және жетілдірілді. Сәулет-құрылыс терминдерінің 4-томдық қазақ-орыс-ағылшын тілдеріндегі түсіндірме сөздігін дайындау бойынша үлкен жұмыс атқарылды.

Тілдік пәндердің оқытушылары А.А.Құсайыновтың жетекшілігімен 3 тіл бойынша (қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі) сабақта қолданылып жүрген лингвокешен дайындады. 

Факультеттің әдістемелік кеңесі қызметінің мәселелері факультеттің Әдістемелік Кеңесі мәжілісінде қарастырылады, талқыланады және бекітіледі.

 

2017-2018 оқу жылының 2-ші семестрінде ЖББПФ базасында қазақ, орыс, ағылшын тілдері, физика және математика бағыттары бойынша әдістемелік семинарлар ұйымдастырылып өткізілді. Әдістемелік семинарлардың тақырыптары:

 

Тақырып

Модератор 

25 қаңтар 2018 жыл

№1 отырыс, 434 ауд.

1.              

Ситуативность как один из главных принципов обучения говорению на иностранном языке.

Мангазина Ж.Р.

2.              

Технология использования информационно-коммуникационных средств обучения английскому языку как способ повышения эффективности учебного процесса.

Молдабаева М.К.

3.              

Формирование профессиональной межкультурно-коммуникативной компетенции на основе использования деловых игр в неязыковых вузах.

Абильчанова Ж.К.

4.              

Methods of foreign language teaching as a science: Teaching Vocabulary of the English language.

Нагиятова Л.Б.

5.              

Роль аудирования в развитии коммуникативного общения на уроках «Английского языка».

Нургалиева А.Ж.

6.              

Использование видеофильмов на занятиях по иностранному языку. 

Акшалова Б.Н.

7.              

Методология когнитивно-лингвокультурологической теории иноязычного образования в профессиональной подготовке переводчиков.

Карыбаева А.С.

15 ақпан 2018 жыл

№2 отырыс, 434, 345 ауд.

8.              

Дуалды оқыту жүйесінің  ерекшелігі.

Тәшімбай С.Қ.

9.              

Қазақ тілі сабағында ойын әдістерін қолдану.

Жакупова А.О.

10.           

Интерактивтік тапсырмаларды құру үшін LearningApps-ты қолдану.

Жампейсова Ж.М.

11.           

Основы программирования в MatLab.

Курманкожаева А.А.

12.           

Графикалық  бағдарламаларды  творчествалық жұмыстарда қолдану.

Кобенкулова Ж.Т.

13.           

3D Max бағдарламасын сәулет мамандықтарында қолдану.

Сабитова А.С.

14.           

Размеры. Размерные стили. Аннотационные размеры.

Рысбаева А.К.

29 наурыз 2018 жыл

№3 отырыс, 434, 340 ауд.

15.           

Усвоение семантики активной русской лексики в нац. аудитории.

Нурмахова Ж.К.

16.           

Потенциал самостоятельной работы при обучении русскому языку студентов высших учебных заведений.

Садыканова С.Х.

 

17.           

Дидактические особенности (билингвизм) обучения русского языка в группах с нерусским языком обучения.

Гакрама К.М.

 

18.           

Новые подходы в языковом образовании.

Абилова Б.А.

 

19.           

Применение интернет ресурсов на занятиях математики с учетом специальностей.

Калыбекова Ж.А.

20.           

Применение современных информационных технологий на уроке математики.

Сеитова А.А.

21.           

Применение подхода и «Студента центрированного образования» (СЦО) в преподавании физики.

Аймагамбетова З.Т.

 

 

 Описание: IMG-20180410-WA0021.jpgОписание: IMG-20180410-WA0017.jpgОписание: IMG-20180410-WA0018.jpg